You can earn $0.01 per Discussion Reply. Minimum Payout is $0.5 Via PM. Please do not spam.

Format for Requesting Payout

Jeremy
Jeremy Posts: 13814 Points
edited August 31 in Payout Requests
Content Format
Displayed Username : (example: Admin)
Amount To Request (FPM points) : (example: 500)
Perfect Money ID : (example:U123456 )

Members are requested to follow these format properly
If we found any members making any mistake we are not responsible for the same and in case of serious mistake we might take some action like deducting 100 points
So Please follow the format

Regards,
Admin
Tagged:

Comments

• stiwe
    stiwe Posts: 43 Points
    pas d'inquiétude, je vais suivre votre recommendation pour mieux comprendre les format de retrait. En cas grave je ne vous blamerais pas. Je vais faire le neccessaire pour que tous soit correcte et normal
  • debbietheo
    debbietheo Posts: 250 Points
    Hello. Im new here. I just want to know if new comers will be considered if mistakes are done in paying out formats.At least they need to get a hang of how it works. Just saying.
  • Tatyana
    Tatyana Posts: 170 Points
    День добрый всем. Где можно ввести номер кошелька перфект монеу. Я здесь недавно и еще не разобралась. Подскажите, кто знает. Буду очень благодарна, заранее спасибо.
  • Hajaf16
    Hajaf16 Posts: 130 Points
    Je suis nouveau et j'aimerais bien avoir les avis du membre, est-ce que c'est rentable ? Comment suivre les discussions et on a droit a combien de discussion par jour ?
  • NiniHR
    NiniHR Posts: 764 Points
    Bonjour, moi je ne suis pas nouveau mais jusqu'à présent je ne comprend très bien le concept de ce forum. Et j'aimerai comprendre s'il vous plaît? Pour ceux qui sont déjà experts? J'ai déjà demandé au support mais apparemment personne ne réponds.
  • Rajo512
    Rajo512 Posts: 330 Points
    Bonjour, moi je ne suis pas nouveau mais jusqu'à présent je ne comprend très bien le concept de ce forum. Et j'aimerai comprendre s'il vous plaît? Pour ceux qui sont déjà experts? J'ai déjà demandé au support mais apparemment personne ne réponds.
  • Damilola247
    Damilola247 Posts: 1561 Points
    Freeperfectmoney.com payment systems are PerfectMoney for perfect Money claims and FaucetPay.io for cryptocurrency claims.This payment processors are easy to register,use and navigate.
    The payment processors formats are easy to navigate.Follow the easy steps on this platform and your withdrawals will be performed automatically.
  • njoto
    njoto Posts: 1200 Points
    Je suis nouveau ,j'aime  cette site,
    Ce site est l'un des meilleurs site,mais il y a  des  chose que je ne comprend pas bien,je sait pas qui puisse m'aider
  • Richare834
    Richare834 Posts: 32 Points
    I am still new to the site. I would like to know how can I be paid. Sure, I'll follow the directions up there, but I don't even know where should I send it? I would like some help please :(
  • Hibis
    Hibis Posts: 41 Point
    donc il s'agit pour moi d'un essai parce que là je ne comprends pas comment obtenir les points ou si c'est au pif comme dans la lotterie ? on verra bien
Sign In or Register to comment.